Thursday, July 9, 2009

hai..

mmm...
lm an aku xupdate my blog...
ekceli xda pa nk cita coz 2,3 hr nieyh busy+leteyh keyt..
so...
hr nieyh nk cite sai maren lorh...
hari yg sioq+bengang...
blek skool g cp jap...
norh...berat gyla kaki nk msok cp 2...
tp nk uat cmne..dh trpksa,so msok jgk la...
da urusan yg prlu d slesai kn..hu3..
then aku blek umah malinx coz nk jmpa 2 owg *sensor* n mr.e
gyla bengang...
nk jmpa tp dok uat bengang2 plak..
mn boleyh than...[mls nk cita sai *sensor*]
bek aku cita sai mr.e...
dy mai agk lwat ar...
gyla..bwk mto uat bajet style boleyh..
msok bendang bwu nk tw...
huhuhu..
dy nek mto dy..aku nek moto gn malinx..
masyaAllah..
laju sial..
nk trcabot kpla aku...
mmg xlrt nk menjrit dh haih..
owg dok usha pon lantak p ar..
heran...
dlm koy 5.30 2 jmpa *sensor*...
kmieyh ronda2..
lpak2 kt kdai mkn..
best.sportng toy dy 2...
huhu...kmieyh lpak2..
dy blanja mnum pa..
sembg2..lpas 2 aku ajak malinx blah ar..
tgk da sowg pacek 2 cm xbtoy g pon..
eeee...
tkot aku...
lpas 2 kmieyh g lpak kt sg smpai maghrib..
sja nk g tenangkn fikrn yg ngah kusut nieyh...
tgk sunset...
chantek gyla kot...
cndid2..
then blah blek umh malinx...
mkn2..
dlm 8.15 brtolak g tcen..
gyla bapak uat cm tcen sndri..
nk dkt koy 8.45 bwu smpai..
hahaha..
tp xpa..
cegu puji kmieyh coz da keingnan nk mai tcen..
haha...blek 2 msg2 then uat summary..
tidow..kpd yg tlah mnyakitkn aty aku smlm tenx n i'm so sory..
ekceli mood aku down that day..
ats sbb2 tertntu..
tp bla aku lpak2 gn malinx n mr.e aku jd lupa gn pa yg aku qasa..
utkn bdk 2..
TENX COZ BG AKU TERASA!!!!!!!
k la..
kusut2..
bwh nieyh da gmba2 yg smpat aku cndid maren..:-aku,malin n mr.e
aku n mr.e[malinx kalot uat pa tataw]

p/s:sory kpd sesiapa yg trasa gn pqangai aku smlm n hr nieyh..=)

0 comments: