Friday, August 7, 2009

~Enjoy~

maren aku g ikot malinx g tgk teater kt Taman Budaya..
g tgk cita Batu Belah Batu Bertangkup..
pnat gyla..kna nek tngga tron tngga..
malinx yg busy..aku ikot dy je..
hahaha...nk jd cm blangkas..
hahaha..kt citu aku jmpa gn Yus n cpe ntah drpd kmpln LNJ raja lwk 2..
mula2 igt nk brgmba gn dpa..
tp xdan..tgk2 dpa dh tadak..hurm..
xpa lah..kmi uat gyla 2 owg ja la..abeh2 brgmba pa..
crew2 teater ngah sbok mkn+kmas2 pa..
dsbbkn aku gn malinx posa n kmlsn..
kmie dok 22 owg..dan lg tdow..
hahaha..then..kmie smbg2..aku pon tnya la sai ms silam dy..
gyla bpak..terkjot aku..dy gelak..gn owg yg dok kt ci2 pon terkjot berok..
hahaha..dh la..mls nk cita pnjg2...gmba kami..
dalam batu belah..=)
kt umh mak kuntum..hehehe..=)
kt blik make up..=)
pengarah+pelakon..=)
we r frens..=)

0 comments: