Tuesday, September 15, 2009

bla..bla..

dh lm xupdate blog nie kn3??
bkn pa..
mls lorh+lack of ideas..
hurm..tmbh plak 2,3 bln nieyh aku sbok..
aku sbok kn drie coz nk lpa sume probs aku!!
ksot2!!!aku tataw la npe..
aku xphm la..npe gn dpa erk??
anything wrong wth me??
tell me la..
haih..mmg,kdg2 kta xnmpk slh kita..
bkn kta pk yg drie kta bgus tp,..
kta akn qasa bnda 2 dh btoy coz xda owg nk tego..
today aku xg skool coz nk completakn sume omework yg da..
raya dh nk dkt,so,nk submit sume keja be4 raya..
hr nieyh gado gn dy lg..
hahaha..pdn mka aku...huuhu..
cpe suwoh aku ngada2 ngat??
break lg..msok nieyh dh 54x
kot..hahaha
best gyla..kah3..
plek an??gado gn owg trsyg pon best..
bak kta owg,xgado,bosan gyla..
hehehe..
smpena hr rya yg akn tiba nieyh..
sy nabilah binti fazail..
igin memohon ampun & maaf pd sume yg mngenali jika da silap n slah..

"SMOKED SALMON PEMBUKA SELERA

SALAM DITERIMA SELAMAT HARI RAYA
PENCUCI MULUT KUIH APAM
BERSAMA KITA BEMAAFAN"

0 comments: